Kryptozoologia
 
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 08:08

Wszystkie czasy w strefie UTC






Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Prawda o świecie, tajemnice zoologii
PostWysłany: 25 Kwi 2007, 07:32 
Redaktor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sie 2006, 12:00
Posty: 882
Czytam sobie książkę "Tajemnice przełomów w ewolucji" i co ? Dochodzę do wniosku że w tej książce mowa jest o zjawiskach zachodzących na poziomie organizmalnym: komórek eukariotycznych, mowie ludzkiej itd.
Kupiłem niedawdo książkę niemieckiego naukowca Hansa Zillmera pt. "Kłamstwo ewolucji". wydawało mi się że autor opisuje w niej o tym że ewolucja nie istnieje i nigdy nie istniała. Przeczytałem książkę i wydało mi się jasne o co chodzi autorowi.
Rozmawiam z kolegą z wikipedia i on pyta się kiedy powstał gatunek Homo sapiens. Nie jestem zwolennikiem uczenia się na pamięć okresów z jakich pochodzą poszzcególne organizmy. Ale mówię mu 600 tys. lat. A on na to ? Jak to nie wiesz kiedy powstał nasz gatunek ?
Był wielce zdziwiony, pisałem przecież dobre artykuły na temat zoologii na wikipedii i powinieniem wiedzieć kiedy powstał nasz gatunek. Zaglądam do książki o ewolucji i Energo miał rację: 200 tys. lat. Mówi się trudno zagiął mnie chłopak..
Wracają do książki to wydało mi się że to co w niej opisuje pan Zillem można porównac do tego co mówią panowie Giertychowie. naukowe dowody ostatnich lat sa tak zaskakujące że sam nie wiem co jest prawdą.
Prawdopodobnie wszystkie gatunki opisywane przez naukowców homo erectus, homo neandertalensis czy człowiek z Cro-magnon(czyt. cromaniął), nie są tylko członkami jednego gatunku - homo sapiens ale mieszczą się w przedziale jednego podgatunku!!!. kiedyś pisałem o tym że wszystkie rasy człowieka są tak pokrewnsobie że większe zmainy genetyczne można zauważyć u poszcególnych osób niż u konkretych narodów....
Co to wszystko ma wspólnego kryptozoologią ?