Kryptozoologia
 
Obecny czas: 28 Mar 2024, 08:13

Wszystkie czasy w strefie UTC






Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Miły wykład na UG
PostWysłany: 13 Sty 2012, 18:45 
Średnio zaawansowany
Średnio zaawansowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, 11:33
Posty: 55
Miejscowość: Gdańsk/Olsztyn
Otóż nie chwaląc się jestem wesołym studentem Uniwersytetu Gdańskiego, kierunku biologia dokładniej. Moja uczelnia wzięła udział w ogólnopolskim projekcie "Noc Biologów" (ogólnie dodatkowe superciekawe warsztaty, zajęcia i wykłady, otwarte też dla zwykłych zjadaczy chleba).
Jako, że jestem pasjonatem zwierząt bezkręgowych wraz z kumplem poszedłem na wykład pt. "Mroczni myśliwi, nocne mary, upiory i wampiry ze świata stawonogów" który prowadziła pani dr hab. Joanna Izdebska.
I oto spotkała mnie miła niespodzianka
- Pani doktor na wykładzie nazwała kryptozoologię nauką.
- Omawiając różne gatunki nocnych bezkręgowców padło w którymś momencie na ćmy. Brnąc od tematu do tematu w końcu doszła do Mothmana o którym opowiadała z 10 minut (wykład trwał zaledwie 45 więc uważam, że to spora część). I podsumowując stwierdziła, że nie jest możliwe by ci wszyscy ludzie się zmówili i gadali głupoty, więc "coś w tym jest".


Osobiście uważam, że jest to spory, może nie sukces, ale coś sporego na pewno. Kryptozoologia zaistniała i to przy pełnej auli na której znajdowało się ok. 250 osób nie z branży.


 Profil 
 
 Temat postu: Re: Miły wykład na UG
PostWysłany: 13 Sty 2012, 19:18 
Specjalista
Specjalista
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2011, 17:45
Posty: 564
Miejscowość: Gdynia
No cóż...
Miła niespodzianka, ale to jest Polska - to jest głównie temat do żartów. A szkoda. :-/


 Profil 
 
 Temat postu: Re: Miły wykład na UG
PostWysłany: 13 Sty 2012, 19:30 
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2008, 14:18
Posty: 283
Miejscowość: Olsztyn